måndag 27 juni 2011

Fruticosa i lokalpressen

Den amatörteaterförening jag är med i heter Theatre Fruticosa, och ni som följer bloggen vet att det närmar sig premiär. Hua! Igår hade i alla fall Ölandsbladet skrivit en fin artikel om oss som jag länkar till här. Barometern hade också skrivit en blänkare idag, men den lyckades jag inte hitta på nätupplagan. Ni får läsa i pappersform ^^.

Ikväll är det genrep och det känns som alltid lite hjälp-hur-ska-det-gå aktigt. Men det ska det ju göra på genrep. Fast det har mer att göra med min egen prestation och alla brickor och smörgåsar som inte får glömmas bort. Övrig ensemble har jag fullt förtroende för. Lycka till säger jag till Lilian, Mari, Moa, Birger, Oskar, Simon, Lollo och Fredrik! Spark på er och tack för att ni är så bra!

Välkomna till Himmelsberga på onsdag!

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar