söndag 17 juli 2011

Projektometer

Har äntligen lyckats få till en sån däringa projektometer i sidan under goa gubbar. Det var lite trixigt (till och med Jesper gav upp) men skam den som ger sig! Surfar man runt en stund hittar man snälla män till stickande fruar som lagt ut precis hur man ska göra. Jag fick lära mig basic basic grunder i HTML-programmering (eller mer hur man kopierar ett HTML-textavsnitt ^^) och fick jaga rätt på färgkoder ute i cyberrymden, men nu är den där.

Min ambition är att där ska finnas en stickning, en virkning, en sömnad, ett broderi och ett nålbindningsprojekt. Nu är det upp till er att gissa vilken som är vilken ^^.

Nu är det ju så att jag har fler projekt än så på gång. Ni som känner mig vet hur det funkar, men jag tänkte att projektometern ska fostra mig lite. Jag får helt enkelt inte börja något nytt projekt förrän ett av dem i projektometern är klart. Ja, jag vet, det kommer bli svårt, men värt ett försök.

OBS! Små projekt som virkade blommor eller burklock är INTE inräknade i projekten. Det är ju sånt man bara gör...

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar