söndag 13 november 2011

Jodå, jag håller på...

Det är svårt att uppdatera bloggen med bilder när man mest håller på med julklappar. Jag vill ju inte avslöja för mycket... Men som jag nämnt tidigare så har jag i år "recycling" som tema och ser julklappar och pysselämnen i det mesta just nu. Vet inte om det kommer uppskattas lika mycket som jag tycker det är roligt att göra, men det återstår att se... *fniss*...

Ikväll sitter jag och sprättar upp ett par gamla röda sammetsbyxor som jag bara använt två gånger. Tyget är härligt julrött och kommer bland annat att bli kuddar och annat hemligt ^^.

Sprätta på nu och kasta ingenting som går att återanvända! Och skulle du ändå vilja bli av med något textilt eller kanske tomma kaffepaket så kolla om det är någon annan som kan tänkas vilja ha det. Att lämna till Kupan är också en bra idé, då kan någon köpa dina "trasor" för en billig peng och samtidigt göra en god gärning.

Inga bilder idag, tyvärr, men håll ut, det kommer!

Ha det gott och glöm inte bort att adventspyssla!

Kram Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar