söndag 20 maj 2012

Hälsningar från bokskogen

Jag är väldigt road av bokstäver. Det måste man nog vara för att överhuvudtaget intressera sig för en blogg. Jag är dock väldigt road av bokstäver, har alltid varit. Älskar att skoja med ord och vända och vrida, bygga och montera isär ord. Jag vill inte påstå att jag är superbra på det, men jag älskar Alfapet, Wordfeud, Rumble och andra ordspel. (Xpetro, det är jag det) ^^. Jag tycker också det är kul att hitta gömda bokstäver i naturen och på andra ställen. Första maj var jag ute på en morgonpromenad i skogen på landet och då hittade jag dessa bokstäver:

t
A
ett brutet c
K
t A c K. Ja, tänk vad mycket vi kan tacka för och vara tacksamma över.

Ja, medan jag virkar vidare och donar i trädgården blev det, i väntan på färdiga projekt att visa, några bokstavsbilder från skogen.

På återseende!

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar