tisdag 10 juli 2012

Hej då Himelsberga!

Jaha, då var teatersommaren över... Förhoppningsvis blir det mer tid till handarbete nu. Det känns som jag har sagt det förut, men jag säger det ändå igen. Förhoppningsvis blir det mer tid till handarbete nu.

Tjugo föreställningar av "Kalle Flott" har vi gjort nu. Och här kommer några bilder från teatersommaren som är tagna med min äppeltelefon. De flesta är Instagrambilder. Jag gillar Instagram. För att man kan få till så roliga effekter på sina bilder och för att bilder talar sitt tydliga språk. Så här kommer några sådana. Mest för att det känns bra att göra ett avslut... ta farväl av Lea och alla de andra karaktärerna i pjäsen. Men framför allt minnas hur roligt vi har haft tillsammans; Simon, Louise, Fredrik, Lilian, Mari, Moa, Oskar, Birger och jag. Tack kära vänner för en härlig teatersommar!

Herr Get håller ett vakande öga på spelet
I sminket
Uppladdning
Lea

Backstage. Världens bästa...
Himmelsbergagris som nu får klara sig utan smörgåsar.

Min klänning i min loge.
I ett tidigare inlägg berättade jag att jag köpt ett så vackert lingarn i handelsboden på Himmelsberga. Bästa Lilian som också varit med och spelat i sommar har delat med sig av ett mönster på en ursnygg kofta till mig. Så nu vet jag precis vad jag ska sticka av mitt lingarn. Det ska bli en fröjd.

På återseende!

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar