lördag 9 mars 2013

Inköp

Jag försöker verkligen att ta mig genom mitt restgarnslager och inte köpa så mycket nya garner, men när den lokala garnafären har 50% rabatt på hela sortimentet... Ja, då kan man inte låta bli...
Gick förbi en loppis på vägen hem och kom över den här fina plåtburken också
Tills jag vet vad som ska vara i lade jag ner mina nya och gamla rundstickor.
Nu förgyller den min pysselhörna.

Och jo, det har blivit en mössa till... Den ska jag spara och ge bort till någon som jag tycker mycket om.

Ikväll blir det kräfttoast. Är det final så är det...

Petronella


3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk mössa!! Är det 50% rabatt så vore man ju oekonomisk och man inte slog till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Det sa jag till maken också :) Mössan är inte bara fin, utan också sååå rolig att virka.

      Radera
  2. Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
    KRAM Petra E
    www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem

    SvaraRadera