söndag 22 september 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om mina vantar...
... som nu faktiskt nästan är färdiga, förutom den lilla i-cordavmaskningen i nederkant.
Men jag har inte alls hunnit sticka så mycket som jag hade tänkt under veckan som gått. För käre maken har dragit igång ett litet renoveringsobjekt här  hemma. Det hade vi ju i och för sig bestämt att vi skulle, men kanske inte så där på stört... så efter en mycket trevlig helg på landet med mycket kroppkakor och trevlig samvaro så har vi idag målat taket i vardagsrummet och börjat riva ner tapeterna.

Det är i och för sig också kul, och jag börjar tröttna på att kryssa mellan möbler och annan bråte i övriga huset, men nu ska jag minsann sätta mig ner och få vantarna klara. Hoppas jag...

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar