fredag 17 januari 2014

Den genomsnittlige Creo-läsaren

Ja, nu är det väl dags att presentera resultatet av min lilla undersökning.
    Den genomsnittlige Creo-läsaren föredrar stickor av trä, strumpstickor, ull eller blandgarn (där blev resultatet lika) och hittar helst sina mönster på Rabelry eller andra nätsajter. Några exempel på vad ni önskar sticka på just nu är ny tröja till våren, en chunky spetssjal, olika vantar och strumpor och faktiskt en Owl, som också är först på min att-göra-lista ^^.
     Och jag då? Jo, jag föredrar trästickor, strumpstickor, ullgarn, Ravelry och förutom Owl ( en supermysig tröja med ugglor i oket) så är jag väldigt sugen på fler vantar och att få göra färdigt mina nålbundna sockar. De ska vara med på en utställning i maj, så jag tänkte göra dem extra fina.

Tack för att ni tog er tid att svara. Det var kul att ta del av era föredragningar. Eftersom era svar är anonyma vet jag inte vem det är som också vill göra en Owl. Hör av dig så kanske vi kan ha en Owl-KAL?

 Trevlig helg! Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar