söndag 16 februari 2014

Söndagsbloggande

Det verkar mer och mer som om den här bloggen har blivit en söndagsblogg, en en-dag-i-veckan-blogg. Och den största anledningen till detta är att det allt som oftast ser ut så här på söndagar.
Jag sitter i mjukisbyxor med mina böcker i mitt rum och pluggar och skriver och passar på att ta en paus genom att skriva ett blogginlägg.
Men det är inte det enda jag gör på lediga stunder. Igår fick jag äntligen ordning på mina garner. Säga vad man vill om det stora möbelvaruhuset, men deras Expedit är ju som gjord för garnfantaster ^^.
Det stickas och virkas också, jo då, men inte i samma utsträckning som förut. Idag började jag på en ny diamantmössa till Anna eftersom hennes så olyckligt försvann på det stora möbelvaruhuset igår. Men inte blev det många varv virkade inte när det var så spännande i herrstafetten... Och tänk, nio medaljer har Sverige tagit i detta OS! Och det är inte ens slut än. Heja Sverige!

Petronella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar